Dieta na całe życie

31 grudnia 2015 | Kategoria: Porady | Tagi: , ,

Dieta na całe życie Osoby będące na diecie bardzo często nie myślą o tym, co będzie po osiągnięciu celu. W zasadzie okres zakończenia diety nie istnieje. Zazwyczaj wracają one do starych nawyków i do dawnego sposobu odżywiania. Jednak takie działanie może być bardzo niebezpieczne. Nie tylko dla naszej figury, ale przede wszystkim dla pracy organizmu i samopoczucia. Takie powracanie do zwiększonej kaloryczności może kończyć się przyrostem wagi ale zawsze tez skutkuje zmianą pracy organizmu. Podczas diety organizm uczy się innego gospodarowania pożywieniem, którego mu dostarczamy. Kiedy ten okres się kończy nie jest on przygotowany na inne dawki energii. To, czego nie jest w stanie strawić odkłada w formie zapasów. Nawet jeśli po zakończeniu diety jeszcze przez kilka dni, będziemy pilnowali spożywanych posiłków to może się okazać, że to nie wystarczy. Aby odchudzanie było trwałe i byśmy mogli cieszyć się jego efektami przez długi czas, konieczna jest zmiana nawyków na stałe. Kilka prostych zabiegów pomoże nam utrzymać osiągniętą wyrzeczeniami wagę. Należy sobie uświadomić, że objadanie się słodkościami bardzo szybko będzie zauważalne w obwodach ciała. Dlatego jeśli przez długi czas odmawialiśmy sobie słodyczy to wprowadzać je należy stopniowo. I w żadnym razie nie wolno dopuścić do ich nieustannego jedzenia. Jeden dzień w tygodniu wystarczy, aby pozwolić sobie na odrobinę przyjemności i nie zrujnować diety. Takie drobne odstępstwa, od czasu do czasu, nie zepsują diety i nie będą znaczącymi przeszkodami w dalszej motywacji. A to jest niezwykle istotne.

Ładny wygląd

31 grudnia 2015 | Kategoria: Aktywność | Tagi: , ,

Ładny wygląd W dzisiejszych czasach każdy z nas chciałby ładnie wyglądać. Oglądając zdjęcia modelek/modeli w czasopismach czy Internecie myślimy sobie: od dziś przechodzę na dietę i zaczynam się odchudzać. Mówimy: kończymy z podjadaniem, słodycze idą w odstawkę, nie jem po godzinie 18. Kiedy już mamy ustalony plan działania, wybieramy dietę, która pomoże nam pozbyć się dodatkowych kilogramów. Nie znając naszego organizmu, nie konsultując swoich zamiarów ze specjalistami, nie zdajemy sobie sprawy, że nasze odchudzanie może przysporzyć dokładnie odwrotny efekt niż założyliśmy. Dlatego, że nie ma dostępnej diety, która jest ułożona pod konkretną osobę. Diety umieszczane w Internecie mogą przynieść więcej szkód niż pożytku. Brzmią ciekawie, można znaleźć mnóstwo przepisów na ten temat. Ba, można stosując je bardzo szybko zgubić kilka kilogramów. Jednak, to wszystko jest działaniem na chwilę. A efekt odchudzania ma być widoczny na lata, nie na moment. Dlatego przed wyborem diety, która według nas brzmi interesująco, warto udać się do specjalisty, do dietetyka lub chociażby do lekarza, który zbada stan naszego zdrowia, co pozwoli uzyskać informacje czy wolno stosować dietę, jakie składniki możemy uwzględniać w danej diecie, bo może mamy na coś uczulenie, czy choroba pozwala nam na stosowanie jakiejkolwiek diety, czy lepiej pomyśleć nad innymi możliwościami zgubienia zbędnych kilogramów. Dopiero konsultacja z osobą, która się zna na odchudzaniu bardziej od nas samych pozwoli nam podjąć właściwą decyzję.

Domowe musli

30 grudnia 2015 | Kategoria: Dieta | Tagi: , ,

Domowe musli Jeśli chcesz się zdrowo odżywiać pewnie na twoim stole, na śniadanie zagościło pyszne musli? Jeśli jesteś fanem chrupkich wielozbożowych płatków z różnymi dodatkami to może warto pokusić się o ich samodzielne przygotowanie? Zrobienie musli w domowym zaciszu wcale nie jest trudne i czasochłonne. Wystarczy kilka kroków, by cieszyć się pysznymi płatkami bez zbędnych konserwantów, polepszaczy i dodatku cukru. Możesz wybrać te składniki, które lubisz i przygotować wyjątkową mieszankę o wielu cennych właściwościach. Wybór w substratach jest ogromny. Tylko od ciebie zależy, co wybierzesz. Bazą do stworzenia domowego musli powinny stać się różnego rodzaju płatki. Świetnie do tego celu nadają się płatki jaglane, owsiane, jęczmienne i otręby. W zależności od tego, na który rodzaj się zdecydujesz twoje musli będzie miało trochę inny smak i inne właściwości odżywcze. Do produktów bazowych dodaje się różne typy dodatków: ziarna, pestki, nasiona i orzechy. Tutaj także masz szerokie pole wyboru. Orzechy włoskie, laskowe czy migdały warto rozdrobnić przed dodaniem do mieszanki. Możesz wzbogacić smak musli dokładając do całości trochę kokosu czy sezamu. Na koniec możesz dodać wszystkim składnikom odrobiny słodyczy dodając miód czy suszone owoce. Najlepiej sprawdzą się suszone wiśnie i żurawina. Możesz tez wybrać morele, banany czy figi, ale pamiętaj żeby pokroić je na mniejsze kawałki. Taka mieszanka stanowi pełnowartościowe śniadanie i jest bogactwem wartościowych składników. Możesz ją zapiec a zmieni się w pyszną granolę.

Jak schudnąć przed wakacjami?

27 grudnia 2015 | Kategoria: Porady | Tagi: , ,

Jak schudnąć przed wakacjami? Latem jest mnóstwo okazji do pokazywania swojego ciała. Piękna pogoda sprawia, że chodzenie w krótkich szortach i wykrojonych t-shirtach staje się normą. Dodatkowo na wczasach w stroju kąpielowym widać praktycznie całą sylwetkę. Nie każdy chce się pokazywać w pełnej okazałości. Kiedy figura jest idealna nie ma problemów z jej eksponowaniem. Gorzej, jeśli lata zaniedbywania wyglądu zaowocowały sporym brzuszkiem, boczkami czy nieestetycznym celulitem. Jak sobie radzić z takimi niedoskonałości. Oczywiście rozwiązaniem dla problemów z nadmierną masa ciała jest dieta. Jeśli chcesz sie pozbyć dodatkowych kilogramów w tydzień to niestety czeka cię rozczarowanie. Żadna dieta nie jest w stanie odchudzić w tydzień, nie powodując przy tym negatywnych skutków. Od razu więc pogódź się z myślą, że proces odchudzania może trochę potrwać. Ale warto poświęcić trochę czasu i energii, aby przez kolejne tygodnie cieszyć się wymarzonymi efektami. Dlatego zamiast od razu rezygnować z podejmowania wysiłku lepiej dobrze się zmotywuj ruszaj do dzieła. Na początek zaplanuj sobie plan dnia. Podziel posiłki tak, aby było ich pięć i były rozdzielone trzygodzinnymi przerwami. To najzdrowsza opcja. Kiedy już wiesz, o której godzinie będziesz jeść musisz dodać do planów aktywność fizyczną. Nie myśl o długich męczących treningach kilka razy w ciągu dnia. Lepiej żeby ćwiczenia odbywały się trzy razy w tygodniu i trwały mniej więcej pół godziny. To dobra ilość na początek. Z czasem możesz zwiększać intensywność. Jednak zbyt duży wysiłek może negatywnie odbić się na twoim zdrowiu.

Śniadanie na diecie odchudzającej

26 grudnia 2015 | Kategoria: Dieta | Tagi: , ,

Śniadanie na diecie odchudzającej Będąc na diecie odchudzającej trzeba dostosować się do wielu zasad. Jedną z nich jest spożywanie wartościowego śniadania. Wiele osób natomiast zamiast wzbogacać śniadanie decyduje się na obniżanie jego kaloryczności lub zupełnie rezygnuje z tego posiłku. A jest to duży błąd. Jeśli i ty jesteś na diecie to koniecznie uwzględnij w swoim dziennym jadłospisie śniadanie o sporej kaloryczności. Pierwszy posiłek w ciągu dnia musi ci zapewnić energię na cały poranek i rozkręcić metabolizm. Nie warto więc restrykcyjnie go ograniczać, bo szybciej zgłodniejesz i możesz nie pohamować ochoty na słodkie przekąski. Co wybrać na poranną ucztę? Świetnym rozwiązaniem na zdrowe śniadanie jest jajecznica. Jajka zawierają białko, które buduje mięśnie. Spożywaj ją z żytnim chlebem bogatym w węglowodany złożone, który da ci na długo uczucie sytości. Do jajecznicy możesz dorzucić różne dodatki: cebulkę, pomidor, szczypiorek. Jej smak będzie jeszcze pełniejszy. Możesz także przygotować coś na słodko. Placuszki z jajek z odrobiną mąki i mleka to świetny wybór. Doskonale komponują się z twarożkiem i owocami. Równie sycące i pełnowartościowe są kasze gotowane na mleku. Tutaj możesz wybrać kaszę owsianą, mannę, jaglaną, kukurydzianą… wybór jest naprawdę duży. Jeśli masz mniej czasu sięgnij po płatki z tych ziaren: jaglane czy owsiane szybko są gotowe a smakują równie dobrze. Do takich posiłków doskonale pasują świeże owoce i orzechy, płatki migdałów czy kokosowe. Możesz dodać także odrobinę cukru waniliowego albo aromat.

« poprzednie  

Stosowanie diet, jak w przypadku każdej wykonywanej czynności ma swoje plusy i minusy.

O stronie

Dieta i zdrowie - to rzeczy, na które powinniśmy zwracać uwagę na co dzień. Niezależnie, czy mieszkamy w małej miejscowości, czy jest to może Warszawa, Poznań, Wrocław czy Łódź, jeśli nie radzimy sobie z otyłością powinniśmy skorzystać z porad dietetyka. Nie korzystajmy na własną rękę z takich suplementów jak preparaty czy tabletki na odchudzanie. Najskuteczniejsze diety wymagają poświęcenia i regularności, leczenie otyłości to przede wszystkim wyrzeczenia i regularność. Dobry dietetyk jest na wagę złota. https://urodaizdrowie.pl/podpaski-i-tampony-czy-na-pewno-bezpieczne balkonik do chodzenia opakowania cukiernicze producent Na świecie istnieje tyle leków, że człowiek idąc do sklepu nie wie, na jaki się ma zdecydować.